Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Έφτιαξαν άγαλμα στον Ρικέλμε!


Tα αποκαλυπτήρια του αγάλματος του Χουάν Ρομάν Ρικέλμε που θα κοσμεί το μουσείο της Μπόκα Τζούνιορς πραγματοποίησε η διοίκηση των «Χεϊνέσες»! Δάκρυα χαράς από τον Αργεντινό άσο, ο οποίος δήλωσε αιώνια πιστός στον σύλλογο του Μπουένος Άιρες.


Τον Χουάν Ρομάν Ρικέλμε και την προσφορά του στην Μπόκα Τζούνιορς τίμησε η διοίκηση του αργεντίνικου συλλόγου, αφού το βράδυ του Σαββάτου έγιναν τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος του Αργεντινού σουπερστάρ.

Η γλύπτρια που ανέλαβε τη δημιουργία του αγάλματος ήταν η Ελίζαμπεθ Έιτσορν, ενώ στα εγκαίνια παρέστησαν πέρα από αρκετούς φίλους της Μπόκα Τζούνιορς, τόσο ο πρόεδρος Χόρχε Αμόρ Αμεάλ όσο και ποδοσφαιριστές φίλοι του Ρικέλμε όπως οι Μαρσέλο Ντελγάδο, Λούκας Βιάτρι και Χαβιέρ Γκαρσία.

«Αυτό είναι πάρα πολύ για μένα, δεν θα μπορέσω ποτέ να το ξεχάσω. Εγώ και η οικογένειά μου θα είμαστε πάντα ευγνώμονες. Γεννήθηκα οπαδός της Μπόκα και θα πεθάνω οπαδός της Μπόκα», δήλωσε συγκινημένος ο Ρικέλμε και ύστερα από λίγο ξέσπασε σε λυγμούς:

«Θέλω να ευχαριστήσω τον πατέρα μου που με έκανε Μπόκα. Όταν ήμουν μικρό παιδί με ονειρεύτηκε με αυτή τη φανέλα, να μπαίνω σε αυτό το γήπεδο και να γίνω μια μέρα πρωταθλητής. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα έχω μια ημέρα σαν αυτή. Θα είμαι για πάντα σε αυτόν τον σύλλογο, που είναι αυτός που αγαπώ. Για μένα το να φοράω τη φανέλα της Μπόκα είναι σαν να φοράω τη φανέλα της Εθνικής Αργεντινής».

Για τους οπαδούς του συλλόγου, ο 33χρονος μεσοεπιθετικός τόνισε: «Για τους οπαδούς έλεγα πάντα ότι είναι τρελοί, τώρα ξεπέρασαν κάθε όριο. Δεν θα μπορέσω ποτέ να σας δώσω πίσω αυτό που μου προσφέρετε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου