Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Σάλπι: "Το μυαλό μου μόνο στον ΠΑΟΚ"


Αμεση ήταν η αντίδραση του Δημήτρη Σαλπιγγίδη μετά τα σημερινά δημοσιεύματα, που τον παρουσίαζαν να σκέφτεται να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό.

Ο διεθνής επιθετικός δέχτηκε αρκετά τηλεφωνήματα από φίλους του αναφορικά με το συγκεκριμένο ζήτημα και αφού ξεπέρασε την αρχική έκπληξη, ξεκαθάριζε ότι δεν τίθεται, ούτε τέθηκε τέτοιο ζήτημα.

"Αλήθεια, δεν ξέρω από που προέκυψε κάτι τέτοιο. Εγώ πάντως δεν έχω πει σε κανένα ότι σκέφτομαι να γυρίσω στον Παναθηναϊκό. Δεν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό σαν πιθανότητα" απαντούσε ο Σαλπιγγίδης σε όσους τον ρωτούσαν και πρόσθετε:

"Το μυαλό μου είναι μόνο στον ΠΑΟΚ. Αν δεν ίσχυε αυτό, δεν θα επέστρεφα. Μπορούσα να ανανεώσω πέρυσι, αλλά γύρισα γιατί θέλω να παίζω για τον ΠΑΟΚ", είπε ο Σαλπιγγίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου